مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 09:072022-07-05اقتصادي

وجود 675 باب استخر پرورش ماهی در خراسان جنوبی


مدیر امور شیلات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از وجود 675 باب استخر پرورش ماهی در استان خبر داد و گفت: در استان 664 نفر به عنوان بهره بردار در بخش آبزی پروری مشغول به فعالیت هستند.

- سورگی، مدیر امور شیلات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در استان در مجموع 675 باب استخر پرورش ماهی وجود دارد که از این تعداد 643 باب استخر دو منظوره، 8 باب سد و آب بندان، 16 باب استخر پرورش ماهی سردآبی و 9 باب مزارع تکثیر و پرورش ماهیان زینتی هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان 664 نفر به عنوان بهره بردار در بخش آبزی پروری مشغول به فعالیت هستند، یادآور شد: در حوزه ماهیان زینتی پنج شهرستان استان در بخش تکثیر و پرورش فعال هستند.

مدیر امور شیلات سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: برای کمک به بهره برداران و پرورش دهندگانی که دارای پروانه بوده برای تجهیز از خط اعتباری مکانیزاسیون و برای سرمایه در گردش از منابع داخلی بانک تسهیلات پرداخت شده است.

سورگی خاطرنشان کرد: میزان این تسهیلات از مورخ یکم دی ماه سال گذشته تا یکم خردادماه سال جاری تبصره 18 مبلغ 6 میلیارد و 334 میلیون تومان معرفی به بانک شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 675 باب استخر پرورش ماهی در خراسان جنوبی

وجود 675 باب استخر پرورش ماهی در خراسان جنوبی