مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 08:522022-07-05سياسي

بخش عمرانی و جاری بودجه عمومی کشور تفکیک می شود


اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام با کلیات «تفکیک بخش عمرانی و جاری بودجه و نهادهای اجرای آنها» موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه کمیسیون مشترک که به ریاست محمدباقر ذوالقدر و با حضور برخی اعضای مجمع و نمایندگانی از دولت، مجلس و ستاد کل نیروی های مسلح برگزار شد.

در این نشست، مواد دیگری از سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در خصوص کاهش هزینه ها، چابک سازی و کارمدسازی دولت ، حذف دستگاه های موازی و غیر ضرور و هزینه های زائد و کاهش تصدی گری دستگاه های دولتی و بخش عمومی و واگذاری مدیریتی در موارد غیر حاکمیتی در جهت نیل به پیشرفت اقتصادی عدالت محور مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد این اصلاحات اقتصادی به نحوی صورت گیرد که نسبت بودجه عمومی کشور به تولید ناخالص داخلی در طول سالهای برنامه ثابت بماند .

اعضای کمیسیون مشترک پس از استماع پیشنهاد مجلس و نظرات نماینده دولت، درباره تفکیک بخش عمرانی و جاری بودجه و نهادهای اجرای آنها با کلیات آن موافقت کردند اما به بحث و بررسی بیشتر در این خصوص به جلسه بعد کمیسیون موکول شد.

خاطر نشان می شود در این جلسه، سعید جلیلی، محسن رضایی، محمد جواد ایروانی، علی لاریجانی، غلامرضا آقازاده، سید مرتضی نبوی، محمدرضا باهنر، مجید انصاری، سید مصطفی میرسلیم، داود دانش جعفری، پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش عمرانی و جاری بودجه عمومی کشور تفکیک می شود

بخش عمرانی و جاری بودجه عمومی کشور تفکیک می شود