مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-05سياسي

هیأت های مذهبی عامل حفظ تشیع هستند


امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت و ارزش فعالیت در راستای تعظیم شعائر الهی گفت: آنچه که تاکنون باعث حفظ و نگه داری تشیع شده، هیئات مذهبی و عزاداری ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، امام جمعه اصفهان در دیدار با مسؤولان شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان با اشاره به اعیاد ماه ذی الحجه روایاتی در فضیلت این ماه و اعیاد آن بیان کرد و اظهار داشت: امام صادق(ع) می فرمایند اگر خدا امیرالمؤمنین(ع) را برای فاطمه(س) خلق نمی کرد، همتایی و کسی که لیاقت زوجیت فاطمه(س) را داشته باشد از آدم و همه بچه های آدم در روی زمین نبود.

  وی با اشاره به رعایت تقوا و خودسازی در بین مسؤولان هیئات مذهبی و مداحان اهل بیت(ع)، با اشاره به حدیثی از امام محمد باقر(ع) ادامه داد: نفس، جان و همه توفیقات ما از سوی خدا است و هیچ کس به وسیله عملش به بهشت نمی رود بلکه همه از فضل خداوند است.

  طباطبایی نژاد افزود: بنا بر روایتی از امام صادق(ع) خداوند به حضرت داوود(ع) فرمود که معصیت کاران را بشارت بده و صدیقین را بترسان که حضرت داوود(ع) گفت خدایا چه طور این کار را بکنم و خداوند فرمود گنه کاران را بشارت بده و بگو خدا غفار است و صدیقین را بفهمان که اگر بخواهم حساب و کتابی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت های مذهبی عامل حفظ تشیع هستند

هیأت های مذهبی عامل حفظ تشیع هستند