مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 08:422022-07-05سياسي

آمریکایی ها قصدی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات ندارند


عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: از ابتدا معلوم بود آمریکایی ها به قصد رسیدن به نتیجه، اروپایی ها را واسطه نکرده و فقط از آنها استفاده تبلیغاتی کرده اند.

- قاسم جعفری عضو هیات علمی دانشگاه در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به روند مذاکرات هسته ای گفت: طبیعتاً در مذاکرات سیاسی زمانی که موضوعی مطرح می شود طرفین در خصوص آن باید مباحثاتی داشته باشند که منجر به دادن یا گرفتن امتیاز شود که طرفین گفت وگو احساس کنند به اهداف مورد نظر به شکل لااقل نسبی دست پیدا کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه از دهه 80 تا الان در مذاکرات هسته ای با غربی ها و در راس آنها آمریکایی ها مواجه هستیم و همیشه دیده ایم که می خواهند ده امتیاز بگیرند و یک یا دو امتیاز نسیه و مجازی بدهند، اظهار داشت: طبیعتاً نظام جمهوری اسلامی بعد از این همه سال مذاکره دیگر در شرایط اول انقلاب نیست که تحت عنوان موافقت نامه ای مانند الجزایر بخواهند هر چیزی را به ما تحمیل کنند.

جعفری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با قریب به نیم قرن تجربه ای که از مذاکرات دارد می داند باید به فکر دفاع منافع ملی کشور باشد، تاکیدکرد: آمریکایی ها همیشه سعی می کنند در مذاکرات طرف مقابل را سرگرم کنند و چون با کشورهایی روبرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها قصدی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات ندارند

آمریکایی ها قصدی برای به نتیجه رسیدن مذاکرات ندارند