مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 08:272022-07-05اجتماعي

غرق شدگی 24 نفر را در اصفهان به کام مرگ کشاند


منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه خطر غرق شدن در منابع آبی جدی است، اظهار داشت: از اول سال تاکنون 54 حادثه در منابع آبی استان اصفهان اتفاق افتاده است که از این تعداد 24 نفر در سدهای مخزنی، رودخانه ها، کانال ها و استخرهای کشاورزی غرق شدند و بقیه نجات یافتند.

وی با بیان اینکه بیشتر غرق شدگی ها در استخرهای ذخیره آب کشاورزی اتفاق افتاده است، افزود: در استان اصفهان 3 هزار و 500 استخر ذخیره آب کشاورزی وجود دارد که دستورالعمل ایمن سازی استخرها را ابلاغ کرده ایم.

شیشه فروش بیان کرد: رودخانه زاینده رود در مناطق باغ بهادران و چادگان، رودخانه های سمیرم و فریدون شهر و سدهای مخزنی خمیران در تیران و کرون، باغکل در خوانسار، قره قاچ و حنا در سمیرم و کوچری در گلپایگان مستعد حوادث غرقی هستند که همزمان با گرم شدن هوا و افزایش دما میل افراد به شنا زیاد می شود و به دلیل ایمن نبودن منابع آبی افراد غرق می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اینکه آب جریان یافته در سدهای مخزنی حاصل ذوب شدن برف ها و به شدت سرد است برای شنا مناسب نیست و کسی که در این سدها شنا کند، نجات پیدا نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرق شدگی 24 نفر را در اصفهان به کام مرگ کشاند

غرق شدگی 24 نفر را در اصفهان به کام مرگ کشاند