مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 07:022022-07-05اقتصادي

رشد آمار ازدواج با حذف تشریفات اضافی در آغاز زندگی مشترک


تجربه دو سال گذشته همزمان با شیوع کرونا و اجبار خانواده ها برای برگزاری ساده مراسم ازدواج باعث شد تا نرخ ازدواج پس از سال ها منفی شدن، برای دومین سال متوالی مثبت و 2.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان نوشت: آمار ازدواج پس از چندین سال طی دو سال اخیر علی رغم شیوع کرونا و افزایش تورم اقتصادی مثبت اعلام شد.

بسیاری از کارشناسان معتقدند حذف تشریفات اضافی در برگزاری مراسم ازدواج از مهم ترین عوامل مثبت شدن نرخ آمار ازدواج است.

تجربه دو سال گذشته همزمان با شیوع کرونا و اجبار خانواده ها برای برگزاری ساده مراسم ازدواج و از طرفی عواملی چون افزایش مبلغ وام ازدواج باعث شد تا به گفته سرپرست معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، نرخ ازدواج پس از سال ها منفی شدن، برای دومین سال متوالی مثبت و  2.

2 درصد نسبت به سال 99 رشد کرده باشد.

  این آمار و ارقام حاکی از آن است که گلایه مندی برخی جوانان نسبت به هزینه های ازدواج و اجبار برخی خانواده ها برای آغاز زندگی مشترک همراه با خرج های اضافی و غیر ضروری چندان بی راه نیست.

شاید شیوع کرونا در کنار همه آثار منفی اش برای دختران و پسران جوانی که هزینه های ابتدایی زندگی مشترک دست و پای آنها را برای آغاز زندگی شان بسته بود، یک اثر مثبت داشت و به علت شرایط خاص با برگزاری مراسم ساده و به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد آمار ازدواج با حذف تشریفات اضافی در آغاز زندگی مشترک

رشد آمار ازدواج با حذف تشریفات اضافی در آغاز زندگی مشترک