مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 06:422022-07-05سياسي

دستگیری عامل نشر اکاذیب در کرمانشاه


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از دستگیری عامل نشر اکاذیب در فضای مجازی توسط سربازان گمنام امام زمان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی با هدف اختلاف بین دو ملت ایران و عراق ادعا می کند که کامیون داران ایرانی در کشور عراق مورد تجاوز قرار می گیرند.

وی تصریح کرد: باتوجه به بررسی های بعمل آمده و کذب بودن این ادعا، موضوع در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار گرفت و سربازان گمنام شخص مورد نظر را شناسایی، تحت رصد و دستگیر کردند و در حال حاضر تحت قرار بازداشت و بازجویی قرار گرفته است.

دادستان کرمانشاه به اقرار این فرد مبنی بر کذب بودن ادعاهایش اشاره کرد و گفت: طبق شواهد احتمالا این فرد با شبکه ها و رسانه های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران در ارتباط باشد.

به گفته این مسؤول قضایی در کرمانشاه، بازجویی از این فرد کماکان ادامه دارد و تاکنون سه نفر دیگر هم در این رابطه دستگیر شده اند.

وی در پایان ضمن اشاره به دیدار اخیر مسؤولان قوه قضاییه با مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ایشان در این نشست خواستار جدی گرفتن مسئله نشر اکاذیب در فضای مجازی شد و در این راستا و باتوجه به پیامدهای منفی این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل نشر اکاذیب در کرمانشاه

دستگیری عامل نشر اکاذیب در کرمانشاه