مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 تیر 1401 ساعت 00:272022-07-04بين الملل

انگلیس تحریم ها علیه بلاروس و روسیه را افزایش می دهد


دولت انگلیس همزمان با تحریم شش تبعه روسی، اعلام کرد تحریم های اقتصادی، تجاری و حمل ونقلی جدیدی را علیه بلاروس اعمال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با تسلط کامل روسیه بر استان لوهانسک در شرق اوکراین و وعده این کشور برای ارسال موشک های بالستیک به بلاروس جهت مقابله با غرب، لندن تصمیم دارد تحریم ها علیه مسکو و مینسک را افزایش دهد.

دولت انگلیس اعلام کرد که روز سه شنبه تحریم های اقتصادی، تجاری و حمل ونقلی جدیدی را علیه بلاروس به دلیل حمایت این کشور از تهاجم روسیه به اوکراین وضع خواهد کرد و همچنین شش روس را که به گفته آن ها اطلاعات نادرست منتشر می کنند، تحریم می کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، بسته تحریمی علیه بلاروس شامل ممنوعیت واردات و صادرات کالاهایی به ارزش حدود 60 میلیون پوند از جمله صادرات کالاهای پالایش نفت، اجزای فناوری پیشرفته و کالاهای لوکس و واردات آهن و فولاد از بلاروس است.

لندن همچنین شرکت های بلاروسی بیشتری را از انتشار بدهی و اوراق بهادار در لندن منع خواهد کرد.

دولت انگلیس در بیانیه ای مدعی شد: رژیم بلاروس فعالانه تهاجم پوتین را تسهیل کرده است و به روسیه اجازه داده از خاک این کشور برای قیچی کردن اوکراین استفاده کند، که شامل پرتاب موشک ها از مرز خود و پرواز جنگنده های روسی از طریق حریم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس تحریم ها علیه بلاروس و روسیه را افزایش می دهد

انگلیس تحریم ها علیه بلاروس و روسیه را افزایش می دهد