مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 22:322022-07-04بين الملل

آمریکا در قتل شهروند خود نیز جانب اسراییل را گرفت


دولت آمریکا بار دیگر حمایت بی چون و چرای خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کرد و حاضر به پذیرش قتل شیرین ابو عاقله که تابعیت آمریکایی هم داشت، توسط نظامیان صهیونیست نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، شبکه الجزیره و شماری از رسانه های فلسطینی به نقل از بیانیه وزارت خارجه آمریکا خبر داد، این وزارت نمی تواند یقینا اعلام کند گلوله شلیک شده که منجر به کشته شدن شیرین ابوعاقله روزنامه نگار (شبکه الجزیره) در روز 11 می گذشته در شهر جنین شد، از یک سلاح اسراییلی بوده است.

این وزارتخانه در ادامه مدعی شد: آزمایش های جنایی انجام شده بر روی گلوله به دست آمده نتوانست به کارشناسان در زمینه رسیدن به منبع اصلی شلیک کننده کمک کند.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا هم اعلام کرد: بعد از بررسی های جنایی انجام شده بر روی گلوله توسط کارشناسان مستقلی که تحت نظر هماهنگ کننده آمریکایی فعالیت می کنند، این امکان فراهم نشد که بتوان به نتیجه قاطعی درباره منبع شلیک این گلوله رسید.

وی افزود: نتیجه گیری صورت گرفته از سوی هماهنگ کننده آمریکایی آن است که در نتیجه بررسی تحقیقات انجام شده توسط طرف های فلسطینی و اسراییلی باید گفت ترجیحا ابوعاقله با گلوله شلیک شده از محل تمرکز ارتش اسراییل به قتل رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا در قتل شهروند خود نیز جانب اسراییل را گرفت

آمریکا در قتل شهروند خود نیز جانب اسراییل را گرفت