مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 22:172022-07-04سياسي

تخریب 22 مورد مستحدثات در حریم راه های شهرستان بجنورد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد از تخریب 22 مورد مستحدثات در حریم قانونی راه های این شهرستان طی یک روز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز هومن وکیلی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بجنورد در گفت وگو با اصحاب رسانه از تخریب 22 مورد مستحدثات در حریم قانونی راه های شهرستان بجنورد طی یک روز خبر داد و اظهارکرد: دیوار و درب خانه باغ هایی که در حریم قانونی راه در جاده قدیم بدرانلو احداث شده و مالکان به اخطاریه ها توجه نکرده بودند، طبق ماده 6 قانون ایمنی راه و راه آهن و مصوبات شورای حفظ بیت المال استان با حضور نماینده دادستان تخریب شد.

وی گفت: قلع و قمع و تخریب مستحدثات در حریم قانونی راه به منظور ایمن سازی حریم راه ها، حفظ و صیانت از حریم راه و پیشگیری از حوادث جاده ای انجام می شود.

هادی عسکرآبادی، رییس اداره حقوقی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای  خراسان شمالی نیز در این رابطه گفت: اقدام به هرگونه عملیات و ایجاد مستحدثات، درختکاری، زراعت و حفاری در حاشیه راه ها منوط به اخذ مجوز از این اداره کل است و بر اساس مقررات موجود، با متخلفان برخورد می شود.

انتهای پیام/ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 22 مورد مستحدثات در حریم راه های شهرستان بجنورد

تخریب 22 مورد مستحدثات در حریم راه های شهرستان بجنورد