مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 22:122022-07-04اقتصادي

واحدهای بزرگ تولیدی حساب های بانکی خود را به سمنان برگردانند


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان گفت: واحدهای بزرگ تولیدی استان اهتمام ویژه در بازگرداندن حساب های بانکی خود به محل استقرار شرکت داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی اصغر جمعه ای رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان امشب در آیین تجلیل از کارآفرینان صنعت و معدن استان سمنان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی این استان برگزار شد، اظهار کرد: واحدهای بزرگ تولیدی استان اهتمام ویژه در بازگرداندن حساب های بانکی خود به محل استقرار شرکت داشته باشند.

علی اصغر جمعه ای بیان کرد: انتظار است مسؤولان استانی با تمهیداتی صنایع استان را توجیه کنند تا حساب بانکی صنایع در محل استقرار متمرکز باشد.

وی ادامه داد: وجود حساب بانکی واحدهای تولیدی استان سمنان در محل استقرار موجب می شود تا معدل گردش مالی بانکی های استان بالا رود و مزیت افزایش معدل، افزایش سقف و تسهیل در پرداخت تسهیلات می شود.

جمعه ای افزود: منابع مالی برای تقویت سرمایه گذاری واحدهای بزرگ تولیدی به وسیله بانک های محل استقرارشان در استان سمنان تخصیص می یابد، اما حساب های بانکی آنها در تهران و شهرهای بزرگ است که این موضوع مشکلاتی ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای بزرگ تولیدی حساب های بانکی خود را به سمنان برگردانند

واحدهای بزرگ تولیدی حساب های بانکی خود را به سمنان برگردانند