مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 21:322022-07-04اقتصادي

بیمه مرکزی: بیمه نامه دارندگان گواهینامه منقضی شده همچنان معتبر است


 صرفا راننده مسبب حادثه فاقد گواهینامه رانندگی در ماده 15 قانون بیمه اجباری مشمول بازیافت خسارت است و سایر موارد مرتبط باگواهی نامه مثل انقضای مدت اعتبارگواهی نامه مشمول این حکم نیست.

-  صرفا راننده مسبب حادثه فاقد گواهینامه رانندگی در ماده 15 قانون بیمه اجباری مشمول بازیافت خسارت است و سایر موارد مرتبط باگواهی نامه مثل انقضای مدت اعتبارگواهی نامه مشمول این حکم نیست.

بیمه مرکزی در واکنش به اخباری مبنی بر عدم اعتبار رانندگانی که تاریخ اعتبار گواهینامه های آنان سپری شده، اعلام کرد: بیمه نامه دارندگان گواهینامه منقضی شده همچنان معتبر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران؛ بیمه مرکزی در واکنش به انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر عدم اعتبار رانندگانی که تاریخ اعتبار گواهینامه های آنان سپری شده، اعلام کرد: برخی از فعالان فضای مجازی با استناد به ماده 7 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی این شائبه را مطرح کرده اند که در صورت سلب اعتبار گواهینامه به دلایلی نظیر گذشتن از حد نصاب نمره منفی یا تاریخ انقضای آن اعتبار بیمه نامه نیز منقضی می شود که چنین ادعایی صحت ندارد.

صرفا راننده مسبب حادثه فاقد گواهینامه رانندگی در ماده 15 قانون بیمه اجباری مشمول بازیافت خسارت است و سایر موارد مرتبط باگواهی نامه مثل انقضای مدت اعتبارگواهی نامه مشمول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه مرکزی: بیمه نامه دارندگان گواهینامه منقضی شده همچنان معتبر است

بیمه مرکزی: بیمه نامه دارندگان گواهینامه منقضی شده همچنان معتبر است