مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 21:122022-07-04سياسي

اختصاص 800 میلیاردتومان به پروژه آبرسانی چهار شهر کهگیلویه


رییس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی در بازدید از پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه گفت: طبق برآورد انجام شده، 800 میلیاردتومان منابع مالی برای این پروژه پیش بینی شده و جز مصوبات سفر رییس مجلس خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، با توجه به سفر دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی به استان کهگیلویه وبویراحمد، دکتر محمدرضا رضایی کوچی رییس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی با حضور در شهرستان کهگیلویه و بازدید از پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه جهت بررسی وضعیت این پروژه اظهار کرد: این استان به لحاظ بارشی بودن آن 10درصد آب شرب کشور را داراست اما اکثر روستاها و شهرستان های آن با بحران آب روبه رو هستند.

رییس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی افزود: طبق برآورد انجام شده، 800 میلیاردتومان منابع مالی برای این پروژه پیش بینی شده و جز مصوبات سفر رییس مجلس به این استان خواهد بود.

وی از تامین آب شرب در روستاها و بهبود و ارتقاء کیفی و کمی جاده ها در استان ها به عنوان اولویت های مهم کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نام برد و تصریح کرد: با توجه به اینکه سالانه 18هزار فوتی در جاده های کشور داریم، طبیعی است که جاده های ایمن می تواند تلفات را کاهش دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 800 میلیاردتومان به پروژه آبرسانی چهار شهر کهگیلویه

اختصاص 800 میلیاردتومان به پروژه آبرسانی چهار شهر کهگیلویه