مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 19:222022-07-04سياسي

برگزاری کرسی های آزاداندیشی با موضوع دفاع مقدس در سمنان


رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی، مناظره دانشجویان، برنامه ریزی برای حضور در برنامه های فرهنگی و آموزشی پارک موزه دفاع مقدس و اجرای طرح های پژوهشی از فعالیت های این نهاد در حوزه دفاع مقدس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی منصفی راد رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان عصر امروز در نشستی با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان آمادگی دارد با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، دوره های آموزشی آنلاین و مجازی برای کارکنان دولت، اساتید، دانشجویان و دانشگاهیان در حوزه دفاع مقدس برگزار کند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی محسوب می شود و افتخار بزرگ ما این است که تحت حمایت ویژه و خاص مقام معظم رهبری قرار داریم و حداقل کار ما در حوزه دفاع مقدس، ترویج و روایتگری است و این را به عنوان یک رسالت بزرگ می پذیریم.

رییس جهاد دانشگاهی استان سمنان بیان کرد: جهاد دانشگاهی با فرهنگ جهادی در تولید دانش بنیان بر اساس توان ملی و آموزش های تخصصی برای توسعه اشتغال جوانان نقش مثبت و ارزنده ای داشته است.

منصفی راد عنوان کرد: این نهاد انقلابی با روحیه مدیریت جهادی و بهره گیری از استعدادهای جوان در بدنه علمی، پژوهشی و تحقیقاتی، در زمینه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کرسی های آزاداندیشی با موضوع دفاع مقدس در سمنان

برگزاری کرسی های آزاداندیشی با موضوع دفاع مقدس در سمنان