مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 18:272022-07-04اقتصادي

ایجاد کلینیک ویژه سگ های ولگرد در همدان


 بابک مهدی آزاد رییس سازمان پسماند شهرداری همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه طبق دستورالعمل در مورد سگ های ولگرد عمل می کنیم به این ترتیب که انتقال به سایت، عقیم سازی و رهاسازی در محل اول در دستور کار است اظهار کرد: در مکانی که برای انتقال سگ های ولگرد تعبیه شده به طور شناور روزانه یکصد قلاده سگ نگهداری، عقیم سازی و رهاسازی می شود.

  وی با اشاره به اینکه گاهی برخی از این سگ ها شناسنامه دار شده و به افرادی که نیاز دارند تحویل داده می شود، گفت: در این مورد همکاری خیلی خوبی با سمن ها داریم به طوری که مکانی توسط شهرداری آماده شده اما غذارسانی و عقیم سازی توسط سمن ها انجام می شود.

رییس سازمان پسماند شهرداری همدان خاطرنشان کرد: تقریبا هزینه های نگهداری این حیوانات بر عهده سازمان های مردم نهاد بوده و در واقع همکاری مشترکی بین مجموعه شهرداری و سمن ها برقرار است.

آزاد در ادامه به روستاهای اطراف و چسبیده به شهر اشاره کرد و افزود: پس از پاکسازی شهر، سگ های در حریم روستاهای نزدیک جایگزین و اغلب اطراف شهر بیشتر دیده می شوند.

وی در این بخش از سخنانش از مردم خواست غذارسانی به سگ های ولگرد در هیچ نقطه ای انجام نشود چراکه این کار باعث تجمع و نقل و انتقال از نقطه ای به نقطه دیگر شده و بر تعداد این حیوانات افزوده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کلینیک ویژه سگ های ولگرد در همدان

ایجاد کلینیک ویژه سگ های ولگرد در همدان