مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 16:472022-07-04اجتماعي

اعلام شرایط اضطرار آلودگی هوا در یزد


کارگروه اضطرار آلودگی هوا با تشکیل جلسه رصد و پایش وضعیت جوی موجود هوای امروز یزد را آلوده و در شرایط اضطرار اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ششمین کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا امروز دوشنبه به دلیل پیش بینی احتمال وقوع طوفان و ایجاد پدیده گرد و غبار توسط اداره کل هواشناسی استان یزد و به استناد آیین نامه اجرایی تبصره سه ماده سه قانون هوای پاک و به منظور تصمیم گیریهای لازم برای امروز دوشنبه سیزدهم تیر و فردا سه شنبه مورخ چهاردهم تیر 1401 برگزار شد.

بر همن اساس مقرر شد؛ تمامی فعالیت ورزشی در فضاهای روباز امروز عصر و فردا تعطیل شود، همچنین برای گروه های حساس اعم از زنان باردار، کودکان و بیماران تنفسی و قلبی اعمال محدودیت العام شد و اطلاع رسانی در این مورد به عهده معاونت دانشگاه علوم پزشکی یزد گذاشته شد.

ضمن اعلام اماده باش به تمامی دستگاه های امدادی در کل استان، قرار شد اداره کل راهداری با هماهنگی فرمانداران با توجه به شرایط دید منطقه و در زمان های بحران آمادگی لازم را جهت اقدامات محدود کننده، اعمال کنند و علاوه بر این کلیه ماموریت های اداری نیز لغو شد.

بنا بر اعلام این کارگروه، در صورت پیش بینی تداوم وضعیت و ایجاد شرایط اضطرار برای روزهای بعدی، متعاقبا تصمیمات اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام شرایط اضطرار آلودگی هوا در یزد

اعلام شرایط اضطرار آلودگی هوا در یزد