مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-04بين الملل

استفاده رژیم صهیونیستی از پیکر شهدای فلسطین در آزمایشگاه های طبی


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تأکید کرد که رژیم موقت صهیونیستی از پیکرهای شهدای فلسطین در آزمایشگاه های طبی دانشگاه های این رژیم استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در نشست هفتگی دولت در رام الله گفت که تروریسم رژیم اشغالگر و ارتکاب جنایت آن علیه ملت فلسطین متوقف نمی شود.

وی افزود که تعداد فلسطینیانی که از اوایل سال جاری تاکنون به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند به 78 نفر رسیده که 15 نفر از آن ها از افراد کم سن و سال بوده اند.

وی افزود که مسئولان رژیم اشغالگر با گروگان گرفتن پیکرهای شهدای فلسطین، درد و رنج خانواده های داغ دیده را بیشتر می کند و از این پیکرها در آزمایشگاه های طبی دانشگاه های اسراییلی استفاده می کند که این امر نقض آشکار حقوق بشر و ارزش ها و اصول اخلاقی است.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، نخست وزیر فلسطین از دانشگاه های سراسر جهان خواست تا دانشگاه های اسراییلی را به دلیل دست داشتن در گروگان گیری پیکرهای شهدای فلسطین، تحریم کنند.

وی همچنین اعمال فشار بر کابینه رژیم صهیونیستی به منظور پایان دادن به تجاوزات علیه شهدا و آزادسازی فوری پیکرهای همه شهدا را خواستار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده رژیم صهیونیستی از پیکر شهدای فلسطین در آزمایشگاه های طبی

استفاده رژیم صهیونیستی از پیکر شهدای فلسطین در آزمایشگاه های طبی