مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 16:372022-07-04پزشكي

ماجرای آب بی کیفیت در حمیدیه و شیوع علائم بیماری


بیش از یک هفته است که بی کیفیت بودن آب حمیدیه، برخی از مردم با علائم اسهال، استفراغ، و.

راهی مطلب های پزشکی کرده است، مدیر مرکز بهداشت شهرستان حمیدیه می گوید: -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بیش از یک هفته است که آب شهری حمیدیه گاهی صبح ها و گاهی هم شب ها قطع می شود و وصل شدن آن با کدری غلیظ و بد بویی همراه است.

شهروندان می گویند: وقتی آب وصل می شود باید چند ساعتی منتظر بمانیم تا کمی از کدری آب کم شود و بتوانیم ظرفی یا لباسی بشوریم یا از حمام استفاده کنیم، اغلب به همراه آب تکه های کوچکی شبیه سنگریزه و یا تکه کاغذ از شیر آب دریافت می کنیم، اگر چه هیچ شهروندی در شهرستان از آب لوله برای شرب استفاده نمی کند و همه مردم آب تصفیه شده خریداری می کنند، اما هنگام شستن بدبویی آب را حس می کنیم.

  مراجعه مردم به پزکش با علائم اسهال، استفراغ، و.

حیدری شهروند دیگری از حمیدیه است که در این رابطه به خبرنگار فارس گفت: بیش از یک هفته است که تمام خانواده ما مریض شده اند و همه ما علائم تب شدید، اسهال و استفراغ را تجربه کردیم، ابتدا فکر کردیم کرونا گرفتیم اما پس از مراجعه به دکتر متوجه شدیم اینها اثرات ویروس وبا است.

وی افزود: یکی از خواهرهای بنده   از شدت اسهال و استفراغ هر بار که حالش بدتر می شد به پزشک مراجعه می کرد و بر همین اساس پیش سه پزشک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای آب بی کیفیت در حمیدیه و شیوع علائم بیماری

ماجرای آب بی کیفیت در حمیدیه و شیوع علائم بیماری