مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 16:222022-07-04سياسي

حمایت ادامه دار بنیاد 15 خرداد از خانواده چندقلوها


مدیرعامل بنیاد 15خرداد با حضور در بیمارستان امام علی (علیه السلام) عظیمیه کرج، با والدین فرزندان چهارقلو دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه رفاه خبرگزاری فارس، حمیدرضا علیان زادگان، مدیرعامل بنیاد 15خرداد با حضور در بیمارستان امام علی (علیه السلام) عظیمیه کرج، با والدین فرزندان چهارقلو دیدار و گفت وگو کرد.

وی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طرح لبخند مادری به والدینی که در سال 1401 دارای فرزندان سه قلو یا بیشتر می شوند کمکهای حمایتی شامل کارت هدیه ده میلیون ریالی به ازای هر فرزند به مادر، بسته های لبخند مادری حاوی چهل قلم لوازم مورد نیاز نوزادان تا 2 سالگی به ارزش هر بسته چهل میلیون ریال و تامین پوشک نوزادان به مدت شش ماه اهدا می شود.

وی افزود: در فاز اول این طرح، پنج هزار بسته توزیع می شود و   در فازهای بعدی، این تعداد با همکاری شرکای اجتماعی و خیرین تا پایان امسال، به پنجاه هزار بسته خواهد رسید.

علیان زادگان خاطر نشان کرد: پویش لبخند مادری یک طرح بزرگ ملی است که با برنامه ریزی های صورت گرفته طی ماه های آینده در همه استان های کشور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت ادامه دار بنیاد 15 خرداد از خانواده چندقلوها

حمایت ادامه دار بنیاد 15 خرداد از خانواده چندقلوها