مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 16:072022-07-04سياسي

نرخ پیشنهادی خرید خرما اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات خرما  با حضور فرماندار و شماری از اعضای شوراهای اسلامی دشتستان در شهر وحدتیه اظهار داشت:در نشست هفته گذشته با وزیر جهاد کشاورزی مطالبات نخلداران در زمینه آب و آبیاری ، زهکشی و نرخ خرید تضمینی تاکید شد که نباید مشکلات سال گذشته در زمینه خرید خرما برای سال زارعی جاری نیز وجود داشته باشد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزیر جهاد کشاورزی به سازمان تعاون روستایی دستور داد در زمینه صادرات و خرید تضمینی خرما اقدام کند.

نرخ پیشنهادی خرید خرما 20 هزار تومان وی یادآورشد: در همین راستا نامه ای تنظیم و به وزیر جهاد کشاورزی ارایه شد و نرخ پایه خرید 20هزار تومان برای هر کیلوگرم خرمای کبکاب پیشنهاد شده است.

رضایی گفت: خرید تضمینی راهکار اصلی نیست اما نباید از آن نیز غفلت شود؛ باید تقاضا برای خرید خرمای دشتستان که یک برند شناخته شده است افزایش یابد.

نماینده دشتستان خاطرنشان کرد: بخش عمده افت قیمت خرما در سال گذشته مربوط به مسئله کرونا بود طوریکه حدود 30 تا 40 هزار تن از خرما که به خارج از کشور صادر می شد در دوران کرونا آمار صادرات به شدت کاهش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ پیشنهادی خرید خرما اعلام شد

نرخ پیشنهادی خرید خرما اعلام شد