مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:572022-07-04سياسي

آیت الله علم الهدی: مشهد هدف اصلی توطئه های فرهنگی دشمن است


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشهد مقدس به این خاطر که دژ معنوی کشور به شمار می رود، هدف اصلی توطئه های فرهنگی دشمن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با جمعی از مسوولان و مدیران سازمانهای عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کشور افزود: اگر دشمن بتواند ارزش های اخلاقی و باورهای اعتقادی مردم را در این شهر از بین ببرد، لگدمال کردن اندیشه های دینی در سایر شهرهای کشور به مراتب ساده تر خواهد شد.

وی بیان کرد: به همین خاطر، دشمن اراده دارد تا بی بندوباری ها و لاابالی گری ها را در سطح وسیع در مشهد ترویج دهد و فضای معنوی حاکم بر آن را محو کند.

وی ادامه داد: افزون بر توطئه های فرهنگی دشمن، اربابان قدرت و ثروت نیز همواره به دنبال نفوذ به مشهد و استفاده از ظرفیت های ذاتی آن برای مال اندوزی و قدرت طلبی خود هستند.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: از جمله این ظرفیت ها، ورود بیش از 35 میلیون زائر به مشهدالرضا (ع) است که افزون بر 6 میلیون نفر از این تعداد، غیر ایرانی هستند و لذا سودجویان و سرمایه داران بسیاری چشم طمع دوخته اند تا با ایجاد مراکز تفریحی متعدد، از ساعت های حضور هر زائر در مشهد برای خود درآمدی ایجاد کنند و به تدریج مشهد به جای آنکه شهر ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: مشهد هدف اصلی توطئه های فرهنگی دشمن است

آیت الله علم الهدی: مشهد هدف اصلی توطئه های فرهنگی دشمن است