مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:522022-07-04بين الملل

معاون گردشگری: لغو روادید گروهی ایران و روسیه هنوز اجرایی نشده است


روسیه 150 میلیون نفر جمعیت دارد و سالانه 50 میلیون از این جمعیت (یعنی یک سوم جمعیتش)، به سفرهای خارجی می روند.

ترکیه رتبه نخست جذب گردشگران روس در جهان را به خود اختصاص داده و پیش از آغاز همه گیری کرونا در جهان، - روسیه 150 میلیون نفر جمعیت دارد و سالانه 50 میلیون از این جمعیت (یعنی یک سوم جمعیتش)، به سفرهای خارجی می روند.

ترکیه رتبه نخست جذب گردشگران روس در جهان را به خود اختصاص داده و پیش از آغاز همه گیری کرونا در جهان، در سال 2018 توانست 5 میلیون و 901 هزار گردشگر روس را جذب کند.

معاون گردشگری در نشستی که با تعدادی از مسئولان روسیه داشت از آمادگی ایران برای برگزاری دومین نشست کمیته فنی مشترک دو کشور جهت اجرایی شدن سند برنامه اقدام مشترک لغو روادید گروهی گردشگران که در سال 99 امضا شد، اما تا کنون اجرایی نشده است خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ علی اصغر شالبافیان به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان این معاونت در دیدار با تعدادی از مسئولان گردشگری روسیه از جمله یوگنی کوزلوف، معاون اول دفتر شهردار و رییس کمیته گردشگری مسکو، مسلم بایتازیف، وزیر گردشگری جمهوری چچن، تاتیانا شارشاویستکایا، معاون رییس کمیته گردشگری مسکو، اورهان رضایف، رییس پروژه های کمیته گردشگری مسکو، سرگیی باراتف، معاون روابط بین الملل دپارتمان اقتصاد خارجی و روابط بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون گردشگری: لغو روادید گروهی ایران و روسیه هنوز اجرایی نشده است

معاون گردشگری: لغو روادید گروهی ایران و روسیه هنوز اجرایی نشده است