مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:422022-07-04سياسي

فعالیت گروه های جهادی تنها معطوف به کارهای عمرانی نشود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهرام ستاری دستنایی عصر امروز در دیدار با اعضا مجمع جهادگران و کارگروه های تخصصی بسیج سازندگی اظهار کرد: بسیج سازندگی اگر اعتبار در اختیار داشته باشد به خوبی می تواند فعالیت کند.

وی خاطرنشان کرد: در بحث جهاد تبیین مقام معظم رهبری دغدغه های مردم را بیان می کنند و طبق دغدغه مقام معظم رهبری با تنوع می توانیم علی رغم همه این ناهماهنگی هایی که در استان هست، پاسخ دهیم.

  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه حل مشکل مردم حتی جزیی، امید را به انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری، نهادینه می کند، افزود: ایجاد امید و انگیزه در دل مردم بسیار کار خوبی است که باید انجام شود.

  ستاری با اشاره به اینکه تقویت گروه های جهادی تقویت گفتمان انقلابی است، بیان کرد: تقویت گفتمان انقلاب به معنی در صحنه نگه داشتن مردم است، گروه های جهادی نباید فقط  فعالیت های عمرانی فقط انجام دهند.

وی با بیان اینکه متاسفانه متولیان زیادی  در مباحث گوناگون داریم که باید منسجم شود تا بتواند تاثیرگذار شود.

گفت:ماهیانه جلسه مانع شناسی را داشته باشیم و مسیرهای رفته شده را جمع بندی کنیم و  در بحث طرح های آسیب شناسی که بتواند رویکرد اجرایی داشته باشد در یک برنامه 4 ساله 4 نقطه شهر را به سر و سامان نسبی با رویکرد مسئله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه های جهادی تنها معطوف به کارهای عمرانی نشود

فعالیت گروه های جهادی تنها معطوف به کارهای عمرانی نشود