مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:172022-07-04سياسي

فشار ها به حمید نوری در آستانه صدور حکم دادگاه تشدید شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز رسانه قوه قضاییه، در حالی که 2 سال و هشت ماه از بازداشت حمید نوری توسط دستگاه قضایی سوئد می گذرد و روند دادگاه طولانی و 92 جلسه ای او نیز 2 ماه پیش به پایان رسیده، - دستگاه قضایی سوئد طی روز های گذشته به بهانه ی در اختیار نداشتن اتاق مناسب، اجازه ملاقات حمید نوری با خانواده اش را که از 10 روز پیش به سوئد سفر کرده اند، سلب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز رسانه قوه قضاییه، در حالی که 2 سال و هشت ماه از بازداشت حمید نوری توسط دستگاه قضایی سوئد می گذرد و روند دادگاه طولانی و 92 جلسه ای او نیز 2 ماه پیش به پایان رسیده، وی نه تنها همچنان در سلول انفرادی نگه داری می شود و به پزشک دسترسی ندارد، بلکه برای تماس یا ملاقات با خانواده خود نیز دچار محدودیت های شدیدی است.

قاضی پرونده حمید نوری در آخرین جلسه دادگاه تاکید کرده بود به موجب قانون، محدودیت های وی لغو می شود، اما نوری بعد از جلسه آخر دادگاه مجددا به سلول انفرادی منتقل شد و تا 40 روز پس از آن هم امکان هیچ تماس تلفنی با خانواده را نداشت.

در حال حاضر نیز در حالی که همسر و دختر حمید نوری از 10 روز پیش در استکهلم به سر می برند و درخواست ملاقات حضوری با وی را دارند، دستگاه قضایی سوئد در یک اقدام عجیب اعلام کرده به دلیل نبود اتاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشار ها به حمید نوری در آستانه صدور حکم دادگاه تشدید شده

فشار ها به حمید نوری در آستانه صدور حکم دادگاه تشدید شده