مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:122022-07-04سياسي

آزمون پذیرش حوزه های علمیه خواهران 17 تیرماه برگزار می شود


معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران از زمان برگزاری آزمون پذیرش حوزه های علمیه خواهران در 17 تیرماه 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه رسانه ای حوزه های علمیه خواهران، حجت الاسلام والمسلمین حسینعلی تهرانی، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران در گفت وگویی اظهار داشت: با توجه به پایان زمان پذیرش حوزه های علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید 1402ـ1401، آزمون پذیرش این دوره در 17 تیرماه برگزار می شود.

وی با بیان این که این آزمون امسال با توجه به واکسیناسیون همگانی و گذر از پیک شیوع کرونا به صورت حضوری و در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: زمان برگزاری آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه 17 تیرماه 1401 خواهد بود و در بخشی از آزمون نیز استعدادسنجی از شرکت کنندگان مورد توجه قرار گرفته است.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: متقاضیان تحصیل در حوزه های علمیه خواهران از 13 تا 16 تیرماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سامانه پذیرش حوزه خواهران و یا مدارس علمیه سراسر کشور، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

وی زمان اعلام نتایج نهایی آزمون پذیرش را پایان روز 24 تیرماه 1401 اعلام کرد و گفت: به محض اعلام نتایج آزمون، پذیرفته شدگان وارد مرحله مصاحبه خواهند شد و از 25 تیر تا 15 شهریورماه سال جاری نیز برای انجام مصاحبه تعیین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون پذیرش حوزه های علمیه خواهران 17 تیرماه برگزار می شود

آزمون پذیرش حوزه های علمیه خواهران 17 تیرماه برگزار می شود