مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 15:072022-07-04سياسي

استاندار مازندران: وجب به وجب جنگل از وجود متجاوزان پاک سازی می شود


استاندار مازندران با اعلام اینکه زنگ خطر در مبارزه با جنگل خواری در استان به صدا درآمده است، گفت: باید در این زمینه هم مسؤولان و هم مردم احساس تکلیف کنند تا وجب به وجب جنگل را پاک سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور در جلسه قرارگاه صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی،مبارزه با جنگل خواری ضمن اشاره به اینکه راهبرد عملی در صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی باید اجرایی شود، خاطرنشان کرد: تعرض به مجموعه منابع طبیعی و اراضی ملی طبق آمارهایی که نزدیک به واقعیت بوده، همه مان را با یک ابر مسئله در این حوزه مواجه کرده است.

وی، فلسفه وجودی قرارگاه صیانت از منابع طبیعی و اراضی ملی، مبارزه با جنگل خواری را فرمان رییس جمهور اعلام کرد و گفت: بعد از سفر ریاست جمهور به منظور رسیدگی به گزارشی که فعالان محیط زیست درباره ساخت وسازهای داخل جنگل ها، شخص رییس دولت خطاب به استان های شمالی فرمان تشکیل این قرارگاه را دادند که توسط دفتر رییس جمهور ابلاغ شد.

استاندار مازندران اضافه کرد: علت تشکیل این قرارگاه در استان اجرای دستور ریاست جمهور است که باید به عنوان یک فرصت مغتنم با توجه به سیاست های اعلام شده مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مازندران: وجب به وجب جنگل از وجود متجاوزان پاک سازی می شود

استاندار مازندران: وجب به وجب جنگل از وجود متجاوزان پاک سازی می شود