مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:572022-07-04اقتصادي

افزایش تعداد آموزشگاه های فنی و حرفه ای به 19 هزار مورد در دولت جدید


معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور تعداد آموزشگاه های آزاد در کشور را قبل از دولت سیزدهم 13 هزار واحد ذکر کرد و افزود: امروز تعداد واحدهای آموزشگاه های آزاد در کشور به 19 هزار واحد ارتقا پیدا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امیر میمنت آبادی ظهر امروز در جلسه شورای مهارت استان کردستان در سنندج با اشاره به اینکه مهارت.

آموزی در محیط کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است تصریح کرد: بیش از 45 درصد متقاضیان کارآموزی و مهارت آموزی در کارگاه های فنی و حرفه ای فارغ.

التحصیل دانشگاهی هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 200 میلیارد تومان مصوب شده و تا پایان سال 1402 این میزان اعتبار در اختیار شورای مهارت استان قرار خواهد گرفت گفت: از این میزان بیش از 150 میلیارد تومان بمنظور تجهیز کارگاه ها در نظر گرفته شده است.

وی تعداد آموزشگاه های آزاد در کشور را قبل از دولت سیزدهم 13 هزار واحد ذکر کرد و افزود: امروز تعداد واحدهای آموزشگاه های آزاد در کشور به 19 هزار واحد ارتقا پیدا کرده است.

وی به برنامه اشتغال فراگیر ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در سال 96 اشاره کرد و گفت: در این راستا طرح مهارت آموزی در مجموعه دانش، مهارت و سایر توانمندی های مورد نیاز برای احراز اشتغال و راه اندازی کسب و کار در بنگاه اقتصادی مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد آموزشگاه های فنی و حرفه ای به 19 هزار مورد در دولت جدید

افزایش تعداد آموزشگاه های فنی و حرفه ای به 19 هزار مورد در دولت جدید