مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:422022-07-04سياسي

دیدار وزیر فرهنگ با دست اندرکاران جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر


وزیر فرهنگ در نشستی با دست اندرکاران نخستین جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر گفت: همواره بهترین و ماندگارترین تولیدات سرود در کشور از مضامین ارزشمند و انقلابی بهره می برد و همین موضوع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب، افزود: سرود دارای جایگاه مردمی است و از آن دسته فناوری های فرهنگی و هنری به شمار می رود که همگام با انقلاب اسلامی به رشد و تعالی رسید.

وزیر فرهنگ تصریح کرد: با توجه به ساختار مردم نهاد سرود، هر چه بیشتر در این حوزه سرمایه گذاری شود به ارتقای سطح فرهنگی جامعه کمک خواهد شد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنان خود به استقبال گسترده مردم از سرود سلام فرمانده اشاره کرد و گفت: اخلاص، دستمایه اصلی تولید سرود سلام فرمانده بود و موجب برکت و درخشش این اثر شد.

این که امروز شاهد بازخوانی این سرود به زبان ها و گویش های مختلف در کشورهای گوناگون هستیم از روحیه جهادی و اخلاص سازندگان آن نشأت می گیرد.

 وی با بیان این که اقدامات بزرگ و تاثیرگذار در حوزه فرهنگ و هنر، روحیه جهادی و انقلابی می خواهد، تاکید کرد: زمانی که کارها به صورت جهادی و با اخلاص پیش برود از برکات و عنایت خداوند متعال هم بی نصیب نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر فرهنگ با دست اندرکاران جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر

دیدار وزیر فرهنگ با دست اندرکاران جشنواره ملی و بین المللی سرود فجر