مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:322022-07-04سياسي

حمایت بنیاد برکت از 2500 شرکت دانش بنیان


بنیاد برکت امسال از 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، مراسم اختتامیه پنجمین همایش مجریان اشتغال زایی بنیاد برکت با حضور علی عسگری معاون اجتماعی و امور استان های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، امیرحسین مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق ریاست جمهوری، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت و معاونان و مدیران این بنیاد برگزار شد.

محمد ترکمانه ، مدیرعامل بنیاد برکت در این مراسم گفت: با توجه به نام گذاری سال 1401 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: دستورالعمل حمایت از شرکت های دانش بنیان آماده شده و امسال 2 هزار و 500 شرکت دانش بنیان تحت پوشش اقدامات حمایتی ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت قرار می گیرند.

مدیرعامل بنیاد برکت خاطرنشان کرد: با لحاظ این موضوع که 6 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت دارند حمایت از 2 هزار و 500 شرکت از این تعداد می تواند منجر به تحولات بزرگی در کشور به خصوص در حوزه اشتغال زایی شود.

وی ادامه داد: جلسات کمیته های دانش بنیان بنیاد برکت با پارک های فناوری در استان های مختلف در حال برگزاری است تا شرکت های دانش بنیانی که آمادگی راه اندازی طرح های اشتغا ل زایی را دارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد برکت از 2500 شرکت دانش بنیان

حمایت بنیاد برکت از 2500 شرکت دانش بنیان