مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:272022-07-04سياسي

لزوم استفاده از ظرفیت دانشجویان برای حل مسائل سیستان و بلوچستان


امام جمعه شهرستان سراوان با تاکید بر استفاده از ظرفیت دانشجویان برای حل مسائل سیستان و بلوچستان، گفت: بسیج دانشجویی امروز به یکی از تشکل های موثر در دانشگاه ها تبدیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نشست گفت وگو محور با رویکرد مطالبه گری، مسئله یابی و اقدامات رسانه ای با حضور امام جمعه و برخی از اعضای بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان، بسیج دانشجویی را یکی از ارزنده ترین، یادگارهای امام راحل (ره) معرفی کرد و گفت: بسیج دانشجویی امروز به یکی از تشکل های موثر در دانشگاه ها تبدیل شده است.

وی به بیان اهمیت راهبردی و نقش بنیادین بسیج دانشجویی پرداخت و گفت: به اعتقاد بنده بسیج دانشجویی توانسته در ریل گذاری حرکت دانشجویان به سمت دانشگاه اسلامی گام های بلندی بردارد.

امام جمعه شهرستان سراوان، سازمان بسیج دانشجویی را مجموعه پیشگام و تولیدکننده نیرو تراز انقلاب دانست و ادامه داد: امیدوارم جوانان پرتلاش بسیج دانشجویی بتوانند در آینده در عرصه های مختلف این استان پهناور نقش آفرینی مفیدی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین بامری، حوزه آب، زیرساخت و سوخت را از مهم ترین مسایل شهرستان سراوان عنوان کرد و بیان داشت: با راهکار علمی می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از ظرفیت دانشجویان برای حل مسائل سیستان و بلوچستان

لزوم استفاده از ظرفیت دانشجویان برای حل مسائل سیستان و بلوچستان