مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 14:022022-07-04سياسي

خانواده شهدا گنجینه هدایت ملت در برهه های حساس هستند


رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه خانواده شهدا گنجینه هدایت ملت در برهه های حساس هستند، گفت: مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی روز پنجشنبه 10 صبح در تالار مرکزی رشت و با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ رضا رنجبر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهدا نقش مهمی در افزایش روحیه معنوی مردم در عرصه های مختلف دارند، اظهار کرد: شهدا با خون پاک خود چراغ راه هدایت ملت هستند لذا بر همه مسؤولان واجب است شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را الگوی خود قرار دهند.

  وی استان گیلان را یکی از ولایت مدارترین استان های کشور دانست و گفت: اولین شهید استاندار کشور و وجود پنج شهید حادثه شهدای هفتم تیر نشانه های ولایتمداری مردم این استان است که در برهه های حساس از آرمان های این نظام مقدس دفاع کردند.

  رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی در استان گیلان افزود: مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی روز پنجشنبه 10 صبح در تالار مرکزی رشت و با حضور سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده شهدا گنجینه هدایت ملت در برهه های حساس هستند

خانواده شهدا گنجینه هدایت ملت در برهه های حساس هستند