مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:422022-07-04پزشكي

برخورد با سبزیکاری هایی که از آب فاضلاب استفاده می کنند


فرماندار همدان از افزایش تدابیر بهداشتی با توجه به احتمال شیوع وبا خبر داد و بر تسریع در برخورد قانونی با سبزیکاری هایی که از آب فاضلاب استفاده می کنند تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی بعد از ظهر امروز در کارگروه بهداشت، سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان اظهار کرد: شیوع بیماری وبا در برخی از کشورهای همسایه به ویژه غرب کشور احتمال موارد آلوده در کشور و استان افزایش یافته و ضرورت دارد مراقبت های بهداشتی و نظارت به ویژه در مراکز عمومی با جدیت بیشتری اعمال شود.

وی با اشاره به مناسبت های مذهبی پیش رو به ویژه اعیاد، مراسم عرفه و اربعین حسینی افزود: هیات های مذهبی در مدیریت کرونا همکاری های خوبی داشتند که باید در این خصوص نیز ضمن هماهنگی مرکز بهداشت با شورای هیات های حسینی باید اقدامات لازم انجام شود.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه تاکنون موردی از شیوع وبا در همدان مشاهده نشده است تاکید کرد: ضمن توجه بیشتر به بهداشت فردی، نظارت بر واحدهای صنفی، سرویس های بهداشتی، آرامستان همدان و سایر مراکز عمومی تشدید می شود.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز بهداشت همدان مبنی بر 40 مورد بازرسی سبزیکاری ها و 13 مورد اقدام قانونی قانونی در رابطه با سبزیکاری هایی که از آب فاضلاب استفاده می کردند اظهار کرد: با توجه به ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با سبزیکاری هایی که از آب فاضلاب استفاده می کنند

برخورد با سبزیکاری هایی که از آب فاضلاب استفاده می کنند