مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:372022-07-04بين الملل

چاووش اوغلو: روسیه و آمریکا حق ندارند درباره عملیات ما در سوریه چیزی بگویند


وزیر خارجه ترکیه با تکرار بهانه ها برای انجام عملیات غیرقانونی در سوریه، از فنلاند و سوئد هم خواست که برای پیوستن به ناتو، تعهداتشان درباره تروریست ها را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه امروز (دوشنبه) در اظهاراتی تند علیه روسیه و آمریکا، گفت این دو کشور حق ندارند درباره عملیات نظامی ترکیه در سوریه اظهار نظر کنند.

چاووش اوغلو طی مصاحبه با شبکه اِن.

تی وی به تشریح مسائل سیاسی و دیپلماتیکی که هم اکنون در دستورکار دولت ترکیه قرار دارد پرداخته و گفت: اگر فنلاند و سوئد می خواهند هر چه زودتر به ناتو بپیوندند، باید به تعهدات خود پایبند باشند .

وی با هشدار درباره جلوگیری کردن از عضویت فنلاند و سوئد در ناتو درصورت عمل نکردن به یادداشت سه جانبه با ترکیه، توضیح داد: فنلاند و سوئد نیاز به اصلاح قوانین خود دارند و بازگرداندن تروریست ها کافی نیست .

وزیر خارجه ترکیه با تکرار بهانه ها برای انجام عملیات نظامی تجاوزکارانه در سوریه، اظهار داشت: نه روسیه و نه آمریکا حق ندارند در مورد عملیات نظامی در سوریه چیزی بگویند، بلکه باید تروریست ها (شبه نظامیان کُرد) را از آنجا خارج کنند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاووش اوغلو: روسیه و آمریکا حق ندارند درباره عملیات ما در سوریه چیزی بگویند

چاووش اوغلو: روسیه و آمریکا حق ندارند درباره عملیات ما در سوریه چیزی بگویند