مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:222022-07-04اقتصادي

اتمام حجت استاندار گیلان با پیمانکار آزادراه قزوین رشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در حاشیه بازدید از آزادراه قزوین رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تکمیل این پروژه به یکی از آرزوهای مردم گیلان مبدل شده است، اظهار کرد: تکمیل آزادراه قزوین رشت بسیار می تواند به رشد اقتصادی استان گیلان و سهولت در رفت و آمد مسافران کمک کند.

  وی با انتقاد از توقف تکمیل پروژه آزادراه قزوین رشت گفت: هیچ بهانه و عذری در خصوص توقف روند احداث آزادراه قزوین رشت از جمله نبود و محدودیت منابع مالی پذیرفته نیست.

  نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر لزوم ارائه گزارش به استانداری در خصوص مشکلات پروژه آزادراه قزوین رشت ادامه داد: هر ایراد و مشکلی که بر سر راه این پروژه وجود دارد باید به استانداری گزارش می شد تا چاره ای در آن خصوص اتخاذ شود.

عباسی با اشاره به پای بندی دولت به تعهدات خود در تکمیل آزادراه قزوین_رشت بیان کرد: به رییس جمهور قول داده ام که در اولین فرصت این پروژه به سرانجام برسد اما تاکنون عملکرد پیمانکار رضایت بخش نبوده که جای بسیار تاسف دارد.

  وی با تاکید بر اینکه هیچ کمبود مصالح  نیازهای اولیه در خصوص تکمیل آزادراه قزوین_رشت وجود ندارد، افزود: اجرای پروژه باقیمانده اولویت اصلی ما بوده و هیچ کوتاهی را در این زمینه نمی پذیریم زیرا تکمیل این محور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام حجت استاندار گیلان با پیمانکار آزادراه قزوین رشت

اتمام حجت استاندار گیلان با پیمانکار آزادراه قزوین رشت