مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:072022-07-04سياسي

دو بلوک خوابگاهی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ساخته می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسماعیل شریفیان سرپرست حوزه دانشجویی دانشگاه در جلسه ای که با حضور نماینده شرکت میدکو روز دوشنبه 13 تیرماه 1401 در دانشگاه برگزار شد، - سرپرست حوزه دانشجویی دانشگاه باهنر کرمان گفت: با توجه به اجرایی نمودن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و کمبود خوابگاه دانشجویی، بر آن شدیم تا ایجاد خوابگاه را در اولویت قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسماعیل شریفیان سرپرست حوزه دانشجویی دانشگاه در جلسه ای که با حضور نماینده شرکت میدکو روز دوشنبه 13 تیرماه 1401 در دانشگاه برگزار شد، گفت: با توجه به اجرایی نمودن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و براساس رسالت اجتماعی و اهداف دانشگاه و کمبود خوابگاه دانشجویی، بر آن شدیم تا ایجاد خوابگاه را در اولویت قرار دهیم.

وی با اشاره به وسعت و جمعیت استان کرمان گفت: دانشگاه شهید باهنر کرمان به عنوان دانشگاه انتخابی دانشجویان جنوب شرق محسوب می شود و یکی از انتخاب های مناسب برای دانشجویان است.

شریفیان تصریح کرد: این دانشگاه دانشجویان زیادی از اقوام مختلف با فرهنگ های مختلف دارد، همچنین تعدادی از خانواده ها دوست ندارند فرزندانشان به هر دلیلی از محیط دانشگاه دور باشد و قطعا برای اسکان از خوابگاه دانشجویی استفاده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو بلوک خوابگاهی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ساخته می شود

دو بلوک خوابگاهی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ساخته می شود