مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 13:022022-07-04سياسي

طرح آمایش سرمایه گذاری در مازندران در حال آماده شدن است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: طرح آمایش سرمایه گذاری در استان در حال آماده شدن است، در این طرح فرصت های سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد تا شاهد جهش اقتصادی استان باشیم.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عباس آباد، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نشست واکاوی حقوق بشر آمریکایی در مسجد جامع عباس آباد، اظهار کرد: ️بخشی از مشکل آمریکا با ملت ایران مساله ژئوپولتیک ایران است که در قلب هارتلند جهان یعنی خاورمیانه است که شاهراه و تلاقی گاه سه قاره و محور آبراه های بزرگ جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران  بیان کرد: ️مساله دوم آمریکا با فرهنگ شیعی انتظار و جمهوریت است که آمریکا با اسلام سیاسی مشکل دارد و آن را گفتمان رقیب و ضلع اصلی دو قطبی نرم افزاری و فرهنگی اسلام سیاسی ـ لیبراسیم می داند.

️سلگی اضافه کرد: مشکل بعدی آمریکا با ملت ایران نفی نظام سلطه و به هم زدن نظم نوین جهانی با محوریت آمریکا است.

وی یادآور شد: ️دولتمردان گذشته هشت سال ملت ایران را گروگانِ ارتباط با غرب گرفتند و صرفا آمریکا را کدخدای بلامنازع عالم می دانستند بخشی از صنعت هسته ای را نابود و شرکای سنتی ما مثل چین و شرق را دچار تردید کردند؛ در حالی که بر همگان روشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح آمایش سرمایه گذاری در مازندران در حال آماده شدن است

طرح آمایش سرمایه گذاری در مازندران در حال آماده شدن است