مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:372022-07-04پزشكي

آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به حجاج ایرانی / سفر رییس جمعیت هلال احمر به عربستان


بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر همچنین از حضور کارشناسان بهداشت محیط مرکز پزشکی و انجام بازرسی های بهداشتی به صورت شبانه روزی برای بهبود سلامت بهداشتی و درمانی زائران خبر داد.

- بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر همچنین از حضور کارشناسان بهداشت محیط مرکز پزشکی و انجام بازرسی های بهداشتی به صورت شبانه روزی برای بهبود سلامت بهداشتی و درمانی زائران خبر داد.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تیم های پزشکی و درمانی هلال احمر ایران در عربستان سعودی تا امروز بیش از 24 هزار مورد ویزیت تخصصی و عمومی به زائران ایرانی حج تمتع ارائه داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیدعلی مرعشی در تشریح خدمات درمانی ارائه شده به زائران ایرانی حج تمتع در کشور عربستان و توسط مجموعه پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: از روز 26 خرداد تا پایان روز گذشته، دوازدهم تیرماه در مجموع 19 هزار و 566 مورد ویزیت زائران در مطب ها و مجموعه ها و 4870 مورد ویزیت تخصصی به زائران ایرانی ارائه شده است.

مرعشی افزود: در بازه زمانی یاد شده 115 مورد بستری زائران بیمار را در مکه مکرمه و مدینه منوره داشته ایم و 2955 مورد نیز خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به حجاج ایرانی / سفر رییس جمعیت هلال احمر به عربستان

آخرین وضعیت ارائه خدمات درمانی به حجاج ایرانی / سفر رییس جمعیت هلال احمر به عربستان