مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:322022-07-04اقتصادي

آمادگی نیروگاه مفتح برای تولید پایدار انرژی در پیک تابستان


معاون تولید نیروگاه شهیدمفتح با بیان اینکه در سه ماهه امسال یک میلیارد و 750 میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در این نیروگاه تولید شده است گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح، پژمان اختری اظهار کرد: در سه ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و 750 میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید مفتح تولید شده است.

وی با بیان اینکه تعمیرات واحد های این مجموعه در اواسط اردیبهشت ماه و در موعد مقرر به پایان رسید و هر چهار واحد بخار با حداکثر ظرفیت هزار مگاوات هم اکنون در مدار تولید قرار دارند افزود: نیروگاه شهید مفتح برای تولید پایدار انرژی در پیک تابستان آمادگی کامل دارد.

  معاون تولید نیروگاه شهیدمفتح با اشاره به با تمام توان تلاش خواهیم کرد خللی در تولید انرژی در نیروگاه به وجود نیاید تصریح کرد: با تلاش همکاران نیروگاه و همکاری خوب مردم روزهای گرم سال را با موفقیت پشت سر می گذاریم.

وی با تاکید بر اینکه نیروگاه با تولید هزار مگاوات ساعت انرژی الکتریکی علاوه بر تأمین نیاز استان همدان، وظیفه پایداری شبکه برق در کریدور شمال، جنوب را بر عهده دارد متذکر شد: این مجموعه در سال های گذشته رتبه نخست آمادگی تولید در بین نیروگاه های کشور را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی نیروگاه مفتح برای تولید پایدار انرژی در پیک تابستان

آمادگی نیروگاه مفتح برای تولید پایدار انرژی در پیک تابستان