مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 12:022022-07-04اقتصادي

خط پدافندی آب یزد پاسخگوی تنها بخشی از مشکل آبی استان است


استاندار یزد خط پدافندی آب یزد را پاسخگوی تنها بخشی از مشکل آبی استان در زمان اوج مصرف عنوان کرد و گفت:حمایت از محصولات دانش بنیان که در کاهش مصرف آب موثر هستند در دستور کار استان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد ، مهران فاطمی در نشست کارگروه سازگاری با کم آبی استان با قدردانی از پیگیری های دغدغه مندانه مجموعه آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان در رفع مشکلات آبی اظهار کرد: مسئله اساسی و ریشه ای استان در حوزه زیربنایی مسئله آب  است.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات آبی، حجم بالایی از اقدامات و سرعت عمل را می طلبد و دولت نیز در این زمینه همراه استان های درگیر با کم آبی است افزود: هرچند درسالیان گذشته در اخذ تصویب نامه های هیئت دولت و استفاده از آن کوتاهی شده ولی در این برهه باید پیشنهاداتی متناسب با ظرفیت استان با رایزنی های ملی تهیه و در صدد تصویب آن از دولت جهت پیشبرد مسائل استانی باشیم.

استاندار یزد با بررسی مسائل مربوط به وضعیت آبرسانی به روستاهای استان از فرمانداران، بخشداران و دهیاران خواست تا با بازدید میدانی و جهادی در روستاها، وضعیت آبرسانی به مردم را لحظه ای رصد نموده و در صورت بروز مشکل آن را در اسرع وقت پیگیری و رفع نمایند تا هیچ روستایی حتی یک لحظه بی آب شرب نماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط پدافندی آب یزد پاسخگوی تنها بخشی از مشکل آبی استان است

خط پدافندی آب یزد پاسخگوی تنها بخشی از مشکل آبی استان است