مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 11:022022-07-04فناوري

در حوزه پهنای باند، کشور دچار مشکل است


در موضوع اینترنت ماهواره ای در منطقه، بخش خصوصی می تواند ظرفیت هایی را برای پارک ها و دانشگاه ها تامین کند و سرعت بالاتری را در دسترس قرار دهد و دغدغه هایی این چنینی را برطرف کند.

- تقویت بخش خصوصی صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات، یکی از مهم ترین نیازهای کشور برای توسعه این صنعت است و بدون شک بدون مشارکت بازیگران این عرصه، امکان تحقق بسیاری از اهداف و برنامه های این حوزه وجود ندارد.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان نهاد قانونی بخش خصوصی در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، که بیش از 20 هزار عضو حقیقی و حقوقی در سراسر کشور را تحت پوشش خود دارد، نقش مهمی در این زمینه دارد و باید دید نگاه و برنامه آنها برای این مهم چیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیتنا، سید حسن هاشمی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با خبرنگار سیتنا به گفت وگو نشست و به سوالات ما درباره نیازها و الزاماتی مانند پهنای باند اینترنت، توسعه شبکه فیبرنوری و همچنین صادرات خدمات فنی و مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسخ داد که مشروح آن را در ادامه می خوانید.

*نظر به افزایش تعرفه های اینترنت در سال جاری و وعده اپراتورها برای بهینه سازی زیرساخت ها، به نظر جنابعالی اولویت اصلاح و بهینه سازی شبکه باید در چه بخش هایی باشد؟ در حوزه پهنای باند، کشور دچار مشکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در حوزه پهنای باند، کشور دچار مشکل است

در حوزه پهنای باند، کشور دچار مشکل است