مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:322022-07-04اقتصادي

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد


گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن با حضور رییس جمهور و جمعی از وزرای کابینه دولت سیزدهم به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ارتباطات رسانه ای انتخاب الکترونیک، مراسم بزرگداشت روز ملّی صنعت و معدن و گرامیداشت دهه تولید و تجارت، با حضور رییس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیران شرکت های بزرگ صنعتی و بنگاه های اقتصادی کشور، در مرکز همایش های بین المللی سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان را افسران میدان تولید و خلق قدرت ملی دانست و اظهار کرد: دشمن برای عقب نگاه داشتن کشور و ضعیف کردن مولفه های خلق قدرت که تولید جزو مهمترین آنهاست، تلاش می کند روند تولید را مختل و ضعیف کند.

وظیفه ما در برابر این تلاش ها حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به عنوان افسران این میدان است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به گسترش فعالیت های دانش بنیان با هدف ایجاد مشاغل و محصولات دانش پایه خاطرنشان کرد: تولیدات دانش بنیان توانایی و ظرفیت رقابت پذیری بالاتری در بازارهای جهانی و داخلی دارند.

همچنین سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این مراسم گفت: در هر صنعتی که ورود کردیم بعد از چند سال توانستیم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان واحد صنعتی نمونه کشور معرفی شد