مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:222022-07-04سياسي

مجلس پیگیر حل مشکلات بهداشت دهان و دندان/ ضعف بیمه ها در پوشش خدمات دندانپزشکی


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: به تازگی در مجلس امضاهایی درحال جمع شدن است و نمایندگان هم روی این موضوع اصرار دارند.

باید طرح و قانون مشخصی در مجلس مصوب شود تا یکی از مشکلات اصلی مردم که موضوع بهداشت دهان و دندان است، - بهروز محبی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره وجود تعارض منافع در زمینه تعیین ظرفیت ورود به برخی رشته ها مانند پزشکی و دندان پزشکی گفت: گران بودن نرخ های دندان پزشکی بسیار آزار دهنده است و عده زیادی به دلیل عدم توانایی ترمیم، مجبور به کشیدن دندانهای شان هستند و عده ای دیگر توان همین کار را هم ندارند و از حداقل امکانات نیز نمی توانند استفاده کنند؛ تعداد دیگری هم با روش های پرهزینه مجبور به ترمیم دندان می شوند.

وی اضافه کرد: ما به کمک مرکز پژوهش ها مجلس به دنبال طرحی هستیم که بتوانیم این مشکل اساسی مردم را حل کنیم و یکی از همین راهکارها موضوع افزایش ظرفیت دندان پزشک هاست.

نمایندگان مجلس نیز درحال جمع آوری امضاهستند و عده ای که با این طرح موافق هستند نیز از آن حمایت می کنند تا اثر افزایش ظرفیت پذیرش درآینده را ایجاد کند.

محبی تصریح کرد: باید برای بهبود شرایط فعلی هم راهکاری با اثربخشی بالا برای طبقات پایین تر طراحی شود تا دهک های پایین تر نیز از حداقل امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس پیگیر حل مشکلات بهداشت دهان و دندان/ ضعف بیمه ها در پوشش خدمات دندانپزشکی

مجلس پیگیر حل مشکلات بهداشت دهان و دندان/ ضعف بیمه ها در پوشش خدمات دندانپزشکی