مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:172022-07-04اقتصادي

میانگین تأخیر پرواز زائران حج تمتع 36 دقیقه است


سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه اعزام زائران حج تمتع از11 ایستگاه پروازی بدون تأخیر انجام شد، گفت: در سایر ایستگاه های پروازی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، روند اعزام زائران حج تمتع از 22 خردادماه توسط شرکت ایران ایر آغاز شد و روزانه بیش از 10 پرواز از ایران به عربستان انجام شد.

امسال با برنامه ریزی انجام شده، اعزام زائران به سرزمین وحی از 18 ایستگاه پروازی انجام شد و بر اساس تفاهم ایران و عربستان، زائران کشورمان فقط با شرکت هواپیمایی داخلی به مقصد فرودگاه جده و مدینه مشرف شدند که البته برخی از پرواز زائران تا 10 ساعت هم تأخیر داشتند.

اعزام زائران حج از 11 ایستگاه پروازی بدون تأخیر بود شمس الدین فرزادی پور، سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به دلایل تأخیر پرواز زائران حج تمتع 1401 اظهار داشت: امسال 18 ایستگاه پروازی برای انتقال زائران حج تمتع داشتیم که در 11 ایستگاه، تأخیری وجود نداشت و در باقی ایستگاه های پروازی شاهد تأخیر بودیم.

وی با بیان اینکه در هفت ایستگاه پروازی حج تمتع به صورت میانگین 36 دقیقه تأخیر داشتیم، افزود: در کنار تأخیر در برخی از پروازها، امسال شاهد تعجیل در پرواز هم بودیم و برخی از پرواز زائران خانه خدا زودتر از موعد به عربستان اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانگین تأخیر پرواز زائران حج تمتع 36 دقیقه است

میانگین تأخیر پرواز زائران حج تمتع 36 دقیقه است