مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-04سياسي

چرا ازدواج دوباره پدر و مادرهایمان شکست می خورد؟


به همان اندازه که ازدواج پدر و مادرهای میانسال، حائزاهمیت است و نباید از آن به عنوان یک تابو یاد کرد، به همان اندازه نیز انتخاب درست در این سن و سال اهمیت دارد و انتخاب والدین باید آنقدر آگاهانه صورت گیرد که سرانجام منجر به آسیب های بعدی و تزلزل بنیان خانواده نشود.

- پدر و مادرهای تنهایی که حق ازدواج دارند  به این مساله اشاره کردیم که ازدواج دوباره پدر و مادرهای 50، 60 یا 70 ساله ای که صاحب عروس، داماد و نوه هستند، هیچ منافاتی با موازین دینی ندارد و خانواده ها نباید مانع از ازدواج پدر و مادرهایی شوند که حق زندگی دارند و می خواهند همدمی برای ادامه راه داشته باشند اما قطعا این والدین نیز باید مسائل مختلف را مدنظر قرار دهند تا ازدواجشان منجر به مشکلات ثانویه و اختلافات خانوادگی نشود.

یکی از مسائلی که اغلب خانواده ها برای ازدواج پدر و مادرهایشان با آن مواجه هستند، احتمال یک انتخاب اشتباه است؛ به هرحال ازدواج در هر دوره سنی به همان اندازه که مساله ای مهم و ضروری تلقی می شود، به همان اندازه نیز باید آگاهانه و با تفکر صورت گیرد.

همانطور که پدر و مادرها برای ازدواج فرزندانشان، معیارهای خاصی را مطابق با شرایط خانواده درنظر می گیرند، زمانی که خودشان هم قصد ازدواج مجدد دارند، باید این معیارها را مدنظر داشته باشند تا ازدواجی اشتباه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ازدواج دوباره پدر و مادرهایمان شکست می خورد؟

چرا ازدواج دوباره پدر و مادرهایمان شکست می خورد؟