مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:122022-07-04اجتماعي

شرایط دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان


معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران ضمن تشریح شرایط دریافت پلاک ویژه خودروی معلولیت، درخصوص افراد دارای معلولیتی که فاقد توانایی رانندگی یا خودرو هستند نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یوسف رضایی درخصوص شرایط دریافت پلاک ویژه خودروی افراد دارای معلولیت، اظهار کرد: براساس آخرین دستورالعمل ارسال شده، صدور مجوز پلاک ویژه خودرو برای افراد دارای معلولیت منوط بر این است که افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید در اندام تحتانی و دارای خودرو و گواهینامه باشند تا بتوانند از این امتیاز جهت انجام فعالیت های شغلی و اجتماعی بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد متقاضیان دریافت پلاک ویژه زیاد است، اما این افراد از نظر دستورالعملی و ضوابط قانونی بهزیستی و پلیس راهور شرایط دریافت پلاک ویژه را ندارند، گفت: بر همین اساس بهزیستی برای این افراد خدمت دیگری در قالب بسته تردد در نظر گرفته است؛ بهزیستی با شهرداری توافق کرده تا افرادی که فاقد شرایط دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان هستند، از مجوز ورود به طرح ترافیک استفاده کنند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران درخصوص افراد دارای معلولیتی که فاقد توانایی رانندگی یا خودرو هستند، گفت: تعدادی از افراد دارای معلولیت که فاقد گواهینامه هستند می توانند از طریق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان

شرایط دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان