مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 10:072022-07-04سياسي

حقوق بشر آمریکایی به فضای مجازی رسید


نمایشگاه گروهی پوستر از جنایات آمریکا به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی در فضای مجازی به همت باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مدت 10 روز برپا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، معاونت فرهنگی باغ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی، نمایشگاه گروهی پوستر را به صورت مجازی و برخط برگزار می کند.

این نمایشگاه از روز یکشنبه 12 تیرماه به مدت 10 روز برقرار است و علاقه مندان به این هنر می توانند با مراجعه به سایت موزه به نشانی www.

iranhdm.

ir در بخش نمایشگاه مجازی سایت از این آثار دیدن کنند.

بر اساس این گزارش، کثرت اقدامات تروریستی در بازه های زمانی ششم تا 12 تیرماه در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همچون سوء قصد نافرجام به حضرت آیت الله خامنه ای رییس جمهور وقت، بمب گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران و به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و 72 نفر از یاران امام و انقلاب، بمباران شیمیایی سردشت توسط هواپیماهای جنگی رژیم بعثی عراق و شهادت 110 نفر و مجروح شدن پنج هزار نفر، به شهادت رساندن محمد کچویی رییس زندان اوین و آیت الله صدوقی امام جمعه یزد، شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران توسط ناو آمریکایی وینسنس و به شهادت رساندن 290 مسافر و خدمه هواپیما، تنها گوشه ای از ماهیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بشر آمریکایی به فضای مجازی رسید

حقوق بشر آمریکایی به فضای مجازی رسید