مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:422022-07-04اقتصادي

«شارژ ارزان قیمت» 50 میلیون تومان آب خورد/ دستگیری کلاهبردار سایبری


رییس پلیس فتا پایتخت از دستگیری متهمی خبر داد که با راه اندازی صفحه فیشینگ و ترفند شارژ ارزان قیمت از شهروندان کلاهبرداری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل راه اندازی صفحه فیشینگ با ترفند خرید شارژ تلفن همراه ارزان قیمت خبر داد.

 سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا پایتخت مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ پانصد میلیون ریال از حساب بانکی اش توسط فرد یا افرادی ناشناس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس فتا پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان کرد جهت خرید شارژ تلفن همراه در فضای مجازی مشغول جستجو بوده که با یک سایت مواجه شده که شارژ ارزان قیمت داشته و بدون توجه به آدرس درگاه پرداخت و اطمینان از هویت گردانندگان آن سایت اقدام به خرید کرده و پس از وارد کردن اطلاعات محرمانه کارت بانکی با تراکنش ناموفق مواجه شده که پس از چند لحظه تمام موجودی حسابش را از دست داده است.

 وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را آغاز کرده و متوجه شدند فردی تحت عنوان شارژ ارزان قیمت با ایجاد یک درگاه جعلی پرداخت از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شارژ ارزان قیمت» 50 میلیون تومان آب خورد/ دستگیری کلاهبردار سایبری

«شارژ ارزان قیمت» 50 میلیون تومان آب خورد/ دستگیری کلاهبردار سایبری