مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-04اقتصادي

اجرای طرح «کنترل تأخیر در حرکت از مبدأ و توقف در طول مسیر اتوبوس های برون شهری»


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی از اجرای طرح ویژه برای کنترل تأخیر در حرکت از مبدأ و توقف در طول مسیر اتوبوس های برون شهری از 12 تیرماه خبر داد.

- مهرداد جهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در راستای ارائه خدمات مناسب به مردم در حوزه حمل و نقل مسافری برون شهری گفت: طرح ویژه ای برای کنترل تأخیر در مبدأ و حین سفر ناوگان اتوبوسی توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در نظر گرفته شده است که این طرح همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی نیز اجرایی شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح در وهله اول جلوگیری از تأخیر در حرکت اتوبوس ها از پایانه های مسافربری بوده و در گام بعدی پایش ناوگان از طریق سامانه های هوشمند در اختیار جهت کنترل توقف در طول مسیر می باشد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی این طرح تا 21 تیرماه بصورت ویژه اجرا و در ادامه با جدیتی بیش از پیش در طول ایام سال تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح و جلب رضایت مسافرین، علاوه بر ساماندهی تردد اتوبوس ها، موجبات استقبال عموم مردم برای استفاده از ظرفیت ناوگان مسافری برون شهری را نیز فراهم آوریم که این امر بی شک هم به نفع مردم و هم به نفع ذینفعان حمل و نقل مسافری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «کنترل تأخیر در حرکت از مبدأ و توقف در طول مسیر اتوبوس های برون شهری»

اجرای طرح «کنترل تأخیر در حرکت از مبدأ و توقف در طول مسیر اتوبوس های برون شهری»