مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-04سياسي

آزادی 19 زندانی زن توسط یک خیر در همدان/ آزادی بدهکارترین زندانی


مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از آزادی 19 زندانی زن با شعار «زندان جای مادران نیست» توسط یک خیر در همدان خبر داد.

- یدالله روحانی منش در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از آزادی 19 زندانی زن در همدان توسط یک خیر خبر داد و اظهار کرد: از پایان سال گذشته با پیگیری حجت الاسلام حسن فاضلیان؛ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و محمد کاظم حجازی؛ مدیرعامل مؤسسه شهید مدنی (ره) توسط آقای قهرمانی به نمایندگی از شرکت گلرنگ، 19 زندانی زن آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه بدهی این مددجویان 21 میلیارد ریال بود که خیر نیک اندیش 11 میلیارد ریال آن را پرداخت کرد و مابقی از طریق نقدینگی محکومین و تسهیلات بانکی پرداخت شد گفت: کمترین مبلغ بدهی مددجویان 150 میلیون ریال و بیشترین آن 4 میلیارد ریال بود.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه خیر نیک اندیش با شعار اینکه زندان جای مادران نیست توانست 19 مادر نیازمند را یاری کند افزود: تمام این زندانیان با یک غفلت و با یک امضا گرفتار شده اند و هیچ کدام هم سابقه کیفری نظیر کلاهبرداری و بزهکاری نداشتند و خانواده های آبرومندی هستند.

وی در ادامه از آزادی یک زندانی پس از 12 سال در همدان خبر داد و گفت: این فرد بدهکارترین زندانی همدان بود که از سال 89 با محکومیت مالی 12 میلیارد تومان گرفتار زندان بود که خوشب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 19 زندانی زن توسط یک خیر در همدان/ آزادی بدهکارترین زندانی

آزادی 19 زندانی زن توسط یک خیر در همدان/ آزادی بدهکارترین زندانی