مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 تیر 1401 ساعت 08:572022-07-04اقتصادي

مشکل صدور کارت ملی به صورت کامل در کشور برطرف شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمد شریف زارعی، فرماندار کاشان در دیدار با مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان اظهار داشت: جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری یکی از مهمترین چالش ها و مسائلی است که امروز با آن مواجه هستیم و ضرورت دارد در برنامه ریزی ها به آن پرداخته شود.

 وی بیان داشت: برخی افراد مشکلات اقتصادی را یکی از موانع فرزندآوری مطرح می کنند اما در صورتی که قوانین حمایتی دولت به درستی انجام شود، مردم نیز از جوانی جمعیت استقبال می کنند.

شریف زارعی افزود: از جمله فواید افزایش فرزندآوری، تحکیم بنیان خانواده و سپس بهبود شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی آینده کشور است.

فرماندار کاشان در ادامه با اشاره به فعالیت اداره ثبت احوال کاشان افزود: این اداره خدمت رسانی مطلوبی به شهروندان دارد و توانسته در رتبه بندی های استانی حائز مقام برتر شود.

  حسین غفرانی کجانی نیز در دیدار خود با فرماندار کاشان گفت: اداره ثبت احوال این شهرستان در بخش های مختلف به ویژه ثبت به موقع ولادت ها، وفات ها و خدمات رسانی در جایگاه برتر استانی قرار دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان  در ادامه افزود: توزیع کارت ملی هوشمند در سال های اخیر با وقفه ای مواجه شد که امسال در کشور و استان اصفهان این مشکل برطرف شد و در موقعیت عادی صدور کارت قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل صدور کارت ملی به صورت کامل در کشور برطرف شده است

مشکل صدور کارت ملی به صورت کامل در کشور برطرف شده است